że Loki jest tak genialnym i dobrym serialem. Kiedy w tym samym czasie powstaje taki syf i badziew jak Secret Invasion czy pozostałe filmy/seriale marvela ostatnich lat. JAK??
Mam nadzieję że Loki się jeszcze pojawi i że nie jest to pożegnanie z nim na zawsze czy coś.
Tego gówna już się czytać nie da. Wszyscy już chyba kompletnie odlecieli. Marvel w tym roku wypuścił jeden z lepszych swoich filmów- Gotg 3. Loki to genialny serial, który przebija wiele filmów. Z kolei Marvels nie jest wcale takie złe. Czytanie o końcu Marvela, już się naprawdę nudne robi
Marvels nie jest takie złe. Wow. Podaj mi chociaż 2 filmy gorsze od tej abominacji i parodii.
Nie uwierzę że jest gorsze of Fantastycznej 4 z 2015. Ale dobra to twoja opinia.
1. Thor: Miłość i grom 2.Czarna Pantera: Wakanda w moim sercu 3. Eternals 4.Ant-Man i Osa: Kwantomania i seriale 1.Tajna inwazja 2.Mecenas She-Hulk 3.Ms. Marvel masz więcej niż 2 gorsze.
No ale wszystko najnowsze oprócz GotG - She Hulk, Secret Invasion, Quantumania to był syf. Cała IV i V faza to ciągły spadek jakości pomijając te dwa rodzynki GotG i Loki
Typie. 1 dobry film na 10 syfów takich jak shehulk, nowy thor, marvels, kwantomania, czarna pantera, strange, morbius, eternals, wdowa, jeszcze można by wymieniać... to uważasz za co? Za początek dobrych czasów marvela?
Może nie koniec ale ostatnio to była tragedia. 1. Thor: Miłość i grom 2.Czarna Pantera: Wakanda w moim sercu 3. Eternals 4.Ant-Man i Osa: Kwantomania i seriale 1.Tajna inwazja 2.Mecenas She-Hulk 3.Ms. Marvel. No tyle syfu co wypuścili ostatnio nie było przez poprzednie 10 lat.
Nie ma to znaczenia. I w to i w to nie umie od dłuższego czasu. Z resztą jak widać ty mówisz że nie umie w seriale a osoba wyżej wprost mówi że marvel umie w seriale.
No właśnie przecież osoba wyżej twierdzi to samo co ja, tylko najwyraźniej nie zrozumiałeś o co chodzi. Loki jest dobrym serialem bo każdy odcinek ma własną fabułę z wprowadzeniem, rozwinięciem i końcem. Natomiast większość pozostałych seriali to po prostu długie filmy pocięte na części udające odcinki.
Dokładnie tak. Wyjątkami były tylko WandaVision, She-Hulk i Moon Knight, ale były przeciętne lub mierne.
Nie podobało mi się prowadzenie fabuły i tempo narracji. Dużo wątków pootwieranych, a postać Wandy strasznie się wg mnie zepsuła. Ze spoko postaci do drącej ryja i obrażonej na cały świat baby. Drugi Strange jej nie zrehabilitował.
Twórcy wiedzą co robią - gdyby każdy film z MCU wyglądał jak "nawalanka" w Infinty War, to po trzecim filmie nikt już tego by nie oglądał bo wszyscy by twierdzili, że jest to po prostu kolejna bokserska runda. Każdy film jest trochę inny i wprowadza kolejne elementy do uniwersum. Jak je ogarniesz jako tako, to wyjdzie całkiem niezła seria. Zaczynam właśnie Secret Invasion i jak na razie pierwszy odcinek zapowiada się dosyć dobrze.
Najgorszy z najgorszych filmów Marvella zarobił więcej niż najlepsza polska produkcja.
Niedługo wypuszczą ze dwa filmy podsumowujące i znowu zarobią po ponad 1 mld dolarów.
A domorosłym krytykom pozostaje zachwycać się nad Misiem i Alternatywami 4 po raz tysięczny.
Swego czasu myślałem że Loki będzie twarzą sagi multiverse jak Tony Stark czy kapitan ameryka, szkoda że tak nie jest. Zamiast tego więcej jest kapitan marvel i beznadziejnie napisanego Fure'ego