Aktorka telewizyjna i filmowa, Sally Kellerman, przyszła na świat 2 czerwca 1937 roku w Long Beach (Kalifornia, USA). Już w dzieciństwie postanowiła, że zostanie aktorką. Po ukończeniu Hollywood High School rozpoczęła studia w Nowym Jorku. Wcześniej pracowała jako piosenkarka w klubie nocnym i w radiu. Na wielkim ekranie zadebiutowała epizodyczną rolą w kryminale "
Reform School Girl". Następnie skupiła się na karierze w telewizji. Wystąpiła w popularnych wówczas serialach, takich jak "
Tarzan" czy "
Cheyenne". W 1968 roku wróciła na wielki ekran w thrillerze "
Dusiciel z Bostonu", niestety znów był to tylko epizod. Jej kariera nabrała tempa po roli w melodramacie "
Kwietniowe szaleństwa" u boku
Catherine Deneuve. Przełom nastąpił rok później, kiedy spotkała na bankiecie
Roberta Altmana. Reżyser był nią zachwycony i od razu zaangażował ją do roli major Margaret O'Houlihan w komedii "
MASH". Film okazał się przebojem, a krytyka doceniła rolę Sally. W 1971 roku była nominowana do Oscara i Złotego Globu. Oprócz tego można ją było oglądać również w komediodramacie "
Brewster McCloud". Role te zapewniły jej pozycję gwiazdy. Przez kolejne 2 lata wystąpiła w kilku produkcjach klasy B. W 1973 powróciła w musicalu "
Zagubiony horyzont" oraz komedii "
Śliska sprawa".
Robert Altman ponownie zaangażował ją w 1976 roku, w dramacie "
Witamy w Los Angeles". Po roli w "
Atomowym autobusie" zrobiła sobie przerwę w karierze. Jej powrót na ekran nastąpił dopiero w 1979 roku. Sally zaczęła grywać w produkcjach niezależnych. Krytyce spodobała się jej rola w filmie "
Lisice", gdzie zagrała matkę zbuntowanej nastolatki. W 1980 wyszła za mąż, za producenta filmowego
Jonathana D. Krane'a. W latach 80. grywała u mniej znanych reżyserów, a filmy z jej udziałem to w większości produkcje klasy B. Początek lat 90. przyniósł więcej ciekawych propozycji. Zagrała bezwzględną szefową agencji modelek w thrillerze "
Niebezpieczne piękno" oraz w kolejnych filmach
Roberta Altmana. Były to "
Gracz" i "
Pret-a-Porter". Potem ponownie zrobiła sobie przerwę. W tym czasie coraz częściej pojawiała się na deskach teatru. W kolejnych latach Sally Kellermann można było oglądać głównie w niszowych produkcjach, takich jak "
Bar Hopping", "
Ugly", "
Night Club", "
Motywacja" czy "
The Remake".