Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Konspiracja.com - 7 2 - Pozew o miłość - 7 3 - Bunt FM - 7 4 - Zakaz parkowania - 7' 5 - Uniewinniony - 7 6 - Przypadkowa dziewczyna - 6 7 - Johnny English - 6
1- Johnny English- 8 2- Pozew o miłość- 6,5 3- Przypadkowa dziewczyna- 6 . . 4.-Uniewinniony- 5 Kręci dobre komedie, ale poważne kino jest nie dla niego.